مختصری از دینا پارت

گروه بازرگانی دیناپارت در سال  1367 توسط برادران قصاب فعالیت خود را با هدف توزیع قطعات لوازم یدکی

در بازار تهران آغاز نمود. و پس از فعالیت های چشمگیر در  این عرصه موفق به ثبت برند تجاری دیناپارت با آرم (DN) در سال 1380 و سپس با آرم جدید دیناپارت در سال 1393 شده است .

دینا پارت ماموریت سازمانی خود را بر پایه تکیه بر پتانسیل تولید کنندگان داخلی بنا نهاده است و  از همان ابتدا رسالت مالکان مجموعه با انتخاب شعار”از هر گذر؛ آسوده بگذر” این بود که بهترین محصولات را توزیع کنند  و با در نظر گرفتن 2 اصل کیفیت و قیمت مناسب الویت خود را بر همکاری با قطعه سازان داخلی که استاندارد های تخصصی خودروسازان را دارا باشند قرار داده است.

 کیفیت کالاهای عرضه شده در همان سال های اولیه فعالیت در سطح بازار های مرتبط به خوبی شناخته شد و همین موضوع مهم ترین دلیلی بود تا این شرکت به طور رسمی در سال 1381 عرضه ی لوازم یدکی و قطعات خودرو ، شرکت هایی مانند ایران خودرو و سایپا را شروع کند.

 در اسفند ماه سال 1392موفق به اخذ گواهی 9001:2008iso    از شرکت IMQ ایتالیا گردید.

روند فعالیت

         پس از استقبال پر شمار و روز افزون مشتریان از محصولات دیناپارت در سال 1394 با خلق تجاری برندسنتر و همکاری با برترین برندهای جهانی قطعات با کیفیت را در بازار عرضه نمود. برچسب برند سنتر نشانه اصالت کالا می باشد و خیال مشتریان را از اصلی وتقلبی  بودن قطعات آسوده نماید

       در سال 1399 دینا پارت در زمینه قطعات بدنه ، برند دینا بدنه را ثبت نمود و اقدام به توزیع قطعات مذکور با کیفیت بالا و گارانتی 24 ماهه به مشتریان خود  نمود.

 

امروزه دیناپارت در تمامی استان های کشور نماینده ی فعال دارد و از بزرگترین شرکت های توزیع قطعات یدکی  خودرو در کشور می باشد.

رضایت مشتریان

جلب رضایت مشتری سرلوحه اهداف و برنامه ها ی شرکت می باشد لذا استفاده از نیروهای انسانی متخصص و آموزش دیده که اطمینان خاطر دو چندان را برای مشتریان و نمایندگان فعال  دیناپارت در کشور ایجاد کرده است و همچنین ارائه خدمات استاندارد و بهره مندی از قطعات اورجینال و تجهیزات مدرن و به روز از دیگر  مزیت های این شرکت در مقایسه با رقبا می باشد.

در حال حاضر دیناپارت قریب بر 4000 قلم کالا در 20گروه کالایی در بازار عرضه می کند و توانسته است با اتکا به قابلیت سبدهای محصول گسترده ، تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش موثر، توان عملیاتی و لجستیکی بالا و با تحلیل تقاضای بازار، شبکه گسترده از نمایندگان فروش در سراسر کشور ایجاد نماید.

دینا پارت معتقد است که هرچقدر مسیر سخت و پیچیده باشد شمارا به سلامت و آسودگی از آن عبور خواهیم داد.